E m m a -

Mamma Mia!

Nu ska jag gå och lägga mig, för att imorgon ska jag gå upp tidigt för att kunna somna på kvällen innan skolan. Åh, imorgon kommer bli en tråååkig fast kul dag! Jag ska plugga matte hela dagen, förutom på kvällen/eftermiddagen då vi (kanske) ska se Twilight! Nisse har ju inte sett den och han är inte femton så han måste gå med förälder, och då måste ju jag följa med (och därmed se den för femte gången)

Nu har jag och mamma precis sett på Mamma Mia! Det blev tredje gången jag såg den. Den är bra tycker jag :) Fick ju den i julklapp. Haha jag och Fanny får samma saker i julklapp. Båda vi fick Muse skivan "haarp", twilight-soundtracket och Mamma Mia filmen. Heh.

Jag är såå nöjd med min nya termosmugg! Den ÄGER! Teet höll sig varmt jättelänge och den var mycket bra och lätt att diska. Jag diskar den för hand för jag vågar inte annat. Haha. Den enda nackdelen hade inte ens med muggen att göra, det var bara det att jag hade i för lite te så det smakade bara vatten.. Blä. Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon när jag vaknar!

filmen :)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Nu blir jag lite rädd här!

som sagt fick vi samma julklappar, vi är äkta Twilighters båda två och, här kommer det läskiga, jag kollade på föräldrarfällan samtidigt OCH även Mamma Mia, jag såg den ikväll med, ungefär samma tid dessutom!!

sluta skrämma mig!!!!! <3



(haha när jag läste igenom det var det kanske inte spec. läskigt men erkänn att det är skumt!)

2009-01-06 @ 01:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0