E m m a -

Kyckling med jordnötssås!

Snällaste pappa och snällaste lillebror har köpt godis åt mig, hihi! De kom nyss hem från ICA och jag har nu fått en skål med godis och ett paket Marabou premium med fikon & mandel :D Hähä, nu klarar jag mig ett tag!

Tiger har fått mat också - äntligen -, han har ju fått klara sig sedan imorse utan mat, stackarn. USCH, jag åt just världens äckligaste godis, den smakade rå fisk! Fy Bläääää *spottar ut*. Usch, den var HEMSK!

Det blir lax till mat idag. Hoppas vi beställer thaimat imorgon, jag är sjukt sugen på kyckling med jordnötssås! Mumma! Men nu ska jag läsa min bok tror jag, ska inte sega framför datorn för mycket! Vi hörs senare =)

Utan såsen då i och för sig, men det ser gott ut, hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha jag tycker det är så roligt när du skriver detaljerat vad som händer haha gapskrattar det blir mkt roligare att läsa då, speciellt detta inlägg!!!!!

"USCH, jag åt just världens äckligaste godis, den smakade rå fisk! Fy Bläääää spottar ut. Usch, den var HEMSK!" - haha såååååå otroligt roligt, jag kan verkligen se dig framför mig!



Tove åt det i Solna idag och då tänkte jag på dig :P <3

2009-01-24 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0