E m m a -

Isvak nästa

Jahopp. Jag är på jättedåligt humör för allt möjligt men bra för allt möjligt annat...

Lista på varför tre fjärdedelar av mig är på dåligt humör:

1. Pappa "tvingar" mig att vara med och plurra isvak imorgon fast det inte är obligatoriskt, så jag har inget val (om jag inte skriker åt honom att jag flyttar hemifrån om jag måste vara med).
2. LimeWire fungerar inte på min dator av någon anledning så jag blev sur.
3. Jag kommer se urtöntig ut imorgon eftersom pappa tvingar mig att ha värsta proffsutrustningen... Sååå jobbigt!

Lista på varför en fjärdedel av mig är på bra humör:

1. LimeWire fungerade på mammas dator så nu har jag massor av ny musik på mp3:n :D
2. Jag tror att det kan bli rätt kul att bada isvak om man bortser från hur töntig jag kommer ser ut...

Slutsats: Jag är på dåligt humör. Jag vill inte plurra isvak. Vill inte. Jag får inte bli förkyld, får inte missa en enda dag av skolan nu på ett tag. Jag kommer ändå inte våga gå ut på isen. Jag kommer se skittöntig ut också. Sedan ska jag gå till skolan med värsta vandrings/skridsko ryggsäcken som säkert är en meter hög med massor av linor och fack. Jag vill verkligen inte, vill bara skrika och gråta. Usch, vad pessimistisk jag är, men jag vill verkligen inte!

Utbrottsvarning:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHH!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0