E m m a -

Inte hungrig :(

Hejhej, jag har luchrast just nu så jag står i datasalen igen och har såklart fått datorn med A:et som är svårt att trycka på. Så bli inte förvånad om det fattas ett A lite här och där, men jag försöker trycka hårt på tangenten haha.

Lunchrast alltså. Efter första lektionen. Jag är inte hungrig eftersom jag typ nyss åt frukost. Snacka om jobbigt! Men jag får väl köpa en macka för tio kronor eller någonting sånt.

Alltså jag hatar den här datasalen! Alla killar (ja, typ ALLA) står och spelar Counterstrike HELA tiden. De som går på denna skola vet. Varje rast, hela rasten, hela datasalen. FULL av CS-spelande killar. Hur kul kan det vara??

Om Fanny läser detta, haha jag står snett framför solglasögonen igen. Hahahah. ALLTSÅ jag blir irriterad! Nu kom det en kille och typ stirrade på min datorskärm. Varför? Vill han se vad jag gör eller? Känner jag honom? NEJ! Irriterande! Tänk om jag höll på med någonting, som att skriva ett personligt brev eller någonting?? Haha, nu ska jag sluta klaga. Nää nu gjorde en annan person samma sak!

Oj, jag märkte nu att A:knappen sitter som en lös tand. Sitter fast i ena änden, haha.

Men gud vilket utbrotts-inlägg det här blev :P Nu ska jag köpa en macka och plugga lite kemi, vi hörs när jag kommer hem!


Så här kul hade jag imorse *host*. Världens mest flummiga och oseriösa bilder typ, hähä!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, JAG LÄSER!!

Jag stör mig såå mkt på dem, speciellt när man har skolarbete att göra och det inte finns ngn dator pga alla cs-spelare!!!

2009-01-23 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0