E m m a -

I taket lyser stjärnorna

Nu är vi hemma från filmen! Jag är så glad att jag bestämde mig för att gå, för jag är redan klar med laborationsredogörelsen och filmen var jättebra! Inte på långa vägar bättre än Twilight dock! Hehe. Jag grät lite på en scen måste jag erkänna, men jag grät av någon skum anledning ännu mer när jag såg twilight... och den är inte sorglig någonstans! Haha. Det är bara för att jag är så sjukt galen i Twilight att jag gråter! Det är sant! Jag överdriver inte! Häh.

Hon som spelar Ullis i filmen, I taket lyser stjärnorna, var exakt som jag tänkt mig henne! Inte Jenna däremot... Hon och Sakke var inte alls som jag tänkt mig, men vad gör det? Nu har jag till och med glömt hur jag tänkte mig dem, bara att det inte var så. Han som spelar Sakke går förresten i min skola, ifall att någon har missat det, hehehe. Det var lite småkul att se honom i en film när man ser honom i skolan typ hela tiden... Men han är ju skådis så hur konstigt är det egentligen?

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig och läsa för jag är heelt utmattad! Vi hörs imorgon, godnatt! :D

Från filminspelningen, inte från filmen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ROLIGT, vill också se den.



jag grät också av Twilight av samma anledning, det är en känsla som inte går att förklara!!!

2009-01-30 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0