E m m a -

Hon heter Twilight!

en godmorgon-hälsning ;)
Haha , jag läser en kommentar från Fanny. Vi såg tydligen föräldrafällan samtidigt och även Mamma Mia samtidigt, på kvällen. OCH vi fick samma julklappar plus att båda är twilightfreaks. Läskigt, haha!

Nu har jag i alla flal vaknat (snoozade i tjugo minuter först, hehe) men jag är jättetrött. Det blir som sagt pluggdag idag och kanske twilight. :) Jag vill verkligen inte att skolan ska börja igen men samtidigt vill jag det... snart är ju det stora kursprovet i kemi på över hundra sidor eller vad det nu var... Jag måste öva en massa på kemin.

En rolig sak förresten, min kusins kompis storasyster heter Twilight. Är det inte lite coolt? Haha, tänk att heta Twilight! Kul ju!

Jag fryser så mycket, det är iskallt ute och det är iskallt i mitt rum! Jag fick typ ha tredubbla täcken igårkväll... Usch, nu sitter jag och fryser och fryser. Jag är vaken men vill inte gå upp ur sängen. Jag kan ju ligga här och läsa eller någonting, då är jag ju i alla fall vaken, eller? Men nu ska jag läsa lite bloggar (om nu någon har uppdaterat så här tidigt), vi hörs senare! Åh, vad jag önskar att jag hade lite varmt te i min termosmugg här just nu... 
DEN BÄSTA SIGNATUREN

Kommentarer
Postat av: Fanny

WOW DET SKULLE JAG VILJA HETA JU!!! <3

2009-01-06 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0