E m m a -

Hejhej :D Jag kommer inte kunna bl

MMS

Hejhej :D Jag kommer inte kunna blogga från en dator förrän ikväll så jag mobilbloggar :D Nu är jag i alla fall på tåget mot centralen så snart sitter jag på bion på stureplan och ser på ''i taket lyser stjärnorna'' :D Det ska bli så kul, jag älskade den boken även om den nu inte riktigt är i min smak längre :D Jag fick två bananer för priset av en idag i skolan förresten (för att gå in på onödiga saker), haha. Alltså 2 bananer för 5 kronor :) Nu har jag två bananer att mumsa på, hihi :P Nyttigare än godis, haha... Men vi hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Mills

Den boken har jag läst en gång och hittat små saker som jag blivit irriterade på, men jag vill se filmen! :D

2009-01-29 @ 21:19:25
URL: http://oasislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0