E m m a -

"Heeeeej mamma!"

Hejhej! Hehe det hände två roliga saker idag! Det var kursmässa förresten, men i alla fall. Det finns en toa på vår skola som ibland läcker ut kiss och basjs och det hade den gjort idag. Jag och Fanny gick där, helt oskyldigt ätandes på våra äpplen, när vi plötsligt kände lukten av kiss och bajs. Vi slängde våra äpplen och sprang där ifrån... hähä.

Sedan, på väg tillbaka (tror jag) var det bara jag och Fanny och två andra killar i korridoren. De två killarna gick i motsatt riktining, förbi oss, men när de var en bit framför, tittade den ena på Fanny och sa "Heeeeeej mamma!" Hon ba... eh... okeej... Så vi skrattade typ i tusen år efter det, hahaha. Kan fortfarande inte sluta skratta! HAHAHAHAAHA... Du skulle ha sagt "Hej min son" det hade varit mycket roligare, hihi. Kände vi honom? NEJ, haha!

På idrotten idag körde läraren hårt med oss som vanligt >_< och jag har träningsvärk över allt... Men nu ska jag sova vi hörs imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

AJAJAJA!!!! Du får inte skriva så roliga inlägg för det gör så otrolig ont i min mage när jag skrattar!!! (träningsvärk jag med!)

2009-01-28 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0