E m m a -

Hallon

Ett inlägg dedikerat till bäret Hallon. Haha! Jag älskar hallon! Även om jag alltid måste leta efter maskar i de hallon som växer i den långa häcken på vårat landställe i värmland, så att det tar extra lång tid att äta dem. Alla tror att jag inte tycker om hallon, men sanningen är att jag älskar hallon! Det är min favoritlukt, mitt favoritbär och min favoritfärg. Fast min favoritfärg pendlar mellan hallonröd, turkos & mellanlila (påhittat ord tror jag). Hallon är bäst! :D

Bilden hittade jag på google och redigerade sedan.

Jag hade en hallonparfym men den tog slut :'( Jag tyckte om den parfymen. Måste hitta en ny hallonparfym snart...

Nog om hallon! Nu måste jag plugga! Hallon, hallon, hallooon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0