E m m a -

Godnatt!

Nu ska jag sova! Har pluggat typ oavbrutet sedan jag kom hem (efter middagen dvs), så nu lär jag behöva lite sömn... Efter det här samhällsprovet, har vi bara ett prov kvar (vecka 6) och det blir det absolut sista provet jag har i samhäll. :D Vecka 10 är sista veckan, sedan vecka 11 slutar kursen helt! Så otroligt skönt!

Sedan imorgon måste jag skriva en liten text i spanskan, plus lära mig 25 glosor till på fredag. Men det ska jag väl klara, jag har ju varit med om värre. Till exempel detta med samhällen... I helgen ska jag i alla fall få slappna av, thank god.

DEBBIE HAR SKAFFAT BLOGG ALLA SOM KÄNNER HENNE mohahahahaa jag var tvungen att säga det... (Den enda som känner henne och läser detta är väl Anna iaf?)

Nu ska jag sova! Vi hörs imorgon bitti, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jeezy

va söt header du har!=) ja älskar också twiligth

2009-01-12 @ 23:34:49
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0