E m m a -

Det är inte okej!

Nu ska jag dra mig tillbaka. Spanskaläxan har jag gjort :-) Har märkt att jag får fler kommentarer nu, det är väldigt kul med kommentarer. Man blir glad om någon tycker om ens blogg! :D Kommentera gärna, alltså! Om du inte hatar min blogg förstås, haha, då behöver du inte säga någonting om du inte nödvändigtvis vill ;-)

Det är någon på bilddagboken som helt plötsligt har fått någonting emot mig och skriver massa jobbiga kommentarer. Dessutom var jag snäll mot henne (barnsligt det lät) innan. I en kommentar avslöjade hon vad som händer i breaking dawn. Inte schysst, även om jag har läst den så är det massa twilight fans som följer min bilddagbok som inte har gjort det! Det är inte okej!

Nu ska jag sova, godnatt!


Dessa två bilder gjorde jag nyss, men ser de inte lite skumma ut när handen sticker fram där? Haha, det tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

TUR ATT JAG INTE HANN LÄSA DEM INNAN DU VARNADE MIG!!!! ARG



tycker bilden vart superbra btw

2009-01-14 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0