E m m a -

Föredrag, kläder & matteräkning

Åh, jag som trodde att jag hade kort dag idag... Vi slutade halv tre i alla fall, bara för att vi (alla naturelever & teknikelever) skulle på föredrag i aulan om energi och vätgas klockan halv två. Suck... Han var lite rolig, haha. Han kallade oss "gymnasister", men när han sa "Ni är gymnasister", kan ju gissa vad det lät som han sa? "Ni är ju nazister". Sedan sa han också såhär "Ni går ju första året och pluggar naturvetenskap... Ni är ju alla små wannabes". Hahaha... mjo man tackar! Sedan kallade han oss för wannabes igen... hähä.

Nu har jag fått en uppsats att skriva, som handlar om en konstnär som heter Camille Pissaro. Jag håller på att måla av en av hans målningar i bilden och nu (samtidigt!) ska vi skriva en uppsats om konstnären vi håller på med. Alltså måste jag skriva en uppsats om Camille Pissaro, så jag börjar redan nu, första dagen. För nu måste jag skärpa mig.

Nu fungerar även LimeWire på min dator så jag kan ladda ner musik heeeela kvällen, mahahaha! Förresten, här är det som jag (idag) ska beställa från ellos:

Hm... nu måste jag räkna här... Skorna på den första bilden kostar 249, skorna på andra bilden 149 (ellos gillar numret 49), klänningen på tredje bilden kostar ockskå 249, shortsen kostar 99, T-shirten (inte den vita, utan den randiga) kostar 64,50. Tillsammans blir det....hmm..... 500 + 120 + 90 + 36 + 64,50 = 746 + 64,50 = 810,50. Räknade jag rätt? Det blir i alla fall mycket! Jag brukar aldrig handla för så myket på en gång, men jag behöver allt det där! Heh... herregud. Sedan ska jag köpa jeans också och då har jag bara lite drygt sjuhundra kvar... jag kommer bli PANK! Hahaha! Det är kanske inte så farligt när man bara är 16 år, men det är väl alltid lika irriterande att vara pank?

Men nu ska jag börja skriva på min uppsats, vi hörs senare! (Jag brukar ju ha för vana att skriva mycket när jag egentligen borde plugga)

Kommentarer
Postat av: Anna

Varifrån är jeansklänningen?! As fin!

2009-01-21 @ 18:40:08
URL: http://froedis.blogg.se/
Postat av: Fanny

ååå så avis på allt det där, vill ju också ha, spec. de bruna skorna!!!



och som svar på dinfråga: ja det är ALLTIDA LIKA IRRITERANDE ATT VARA PANK!!

2009-01-22 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0