E m m a -

Föräldrafällan

Nu sitter jag och tittar på "föräldrafällan", jag har sett den typ tre gånger förut för länge sedan. Den är rolig, haha. Inte lika bra som twilight! Haha.

Det är iskallt ute förresten! Jag frös ihjäl när jag gick hem! Jag måste kolla temperaturen sedan...

Jag köpte lite saker i stan, som sagt, hehe... MEN jag behövde det faktiskt :D Jag är galen i min termosmugg som jag köpte ! Jag ska prova den strax, tihi. :) Men nu fortsätter filmen, vi hörs!

PS. Jag åt frusen yoghurt i stan, hihi, med hallonsmak. Och hallontopping. Bär alltså, inte nån sås. BLEV GALEN I DET! Jag hade bara smakat frusen yoghurt en gång förut. Men nu SKA jag inte skriva mer, haha!DEN BÄSTA SIGNATUREN

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha jag kollar också på den!

den är så bra, fast ingen slår TWILIGHT!!

2009-01-05 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0