E m m a -

En losa pintetta ;D

Hejhej, jag kom nyss hem från skolan :) Tjugo över ett slutar jag på onsdagar... och det är min kortaste dag. Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, hihi! :D

En rolig sak hände i morser (roligare för andra, mindre rolig för mig). Jag gick i tunneln vid sollentuna centrum och så såg jag på höger sida om mig, en svart plätt (typ sot eller någonting) och en svart grejj i mitten som såg ut som en förkolnad trästump eller någonting, kollade inte så noga, så jag var inte alls berädd när den rörde på sig och flaxade med vingarna! Ja, det var självklart en fågel (koltrast). Jag blev hur rädd som helst och flög upp i luften, fast jag skrek inte som tur var, men jag hoppade verkligen till. Hon som fick bakom mig stirrade lite konstigt på mig sedan... Heh...heh... Jag blev verkligen livrädd! Jag gick så nära den och försökte se vad det var, så POOOOF så flaxade den till. Waah!

Jag måste gå till stinsen i helgen och se om de där fina svarta skorna finns i min storlek där... MÅSTE! Jag måste förresten köpa gummistövlar... hm... vet inget bra ställe som har fina gummistövlar dock. Jag vill ha röda gummistövlar. Fint! :D Eller "Piint" som min fyraåriga kusin skulle sagt. Hon är rolig, hihi. "Den var piin. Den var tjuusig!" & "En losa pintetta" [en rosa prinsessa]. Hehe. Förut sa hon "Potetta" till prinsessa ;) Verapera. Men nu ska jag städa klart på rummet, vi hörs! :)

Min nya signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0