E m m a -

Busiga katt

Nu har jag målat, hihi! Snart måste jag sätta mig ner och plugga lite samhällskunskap... Suck... Men det ska jag nog klara av! Men det vi håller på med just nu är så sjukt tråkigt! Idag fick vi ju ett till papper med instuderingsfrågor. Om FN! Det förra var om EU och det har jag knappt börjat på ens! Och båda de ska vara med på provet! Snacka om att detta inte kommer att gå bra! Nej nu ska jag inte tänka så... Jag ska inte ens tänka på samhällskunskapen just nu.

Nu kom Tiger inspatserandes i mitt rum med sin gröna tass (hah). Förut när jag målade, vände jag mig bort i två sekunder och innan jag visste ordet av stod Tiger mitt i målningen. Lilla, busiga katt... Han ville förstås inte sitta still i mitt knä när vi skulle tvätta bort färgen heller (Inte för att den kan försvinna helt med bara vatten).

Haha nu sitter han och slår på min klocka!! Hahaha! Den ramlade ner framför hans fötter nyss och han hoppade till. Sedan lade jag upp den där den låg men han gav sig inte, han skulle slå lite på den först. Sedan blev han nöjd. Nu hör man ett knaprande ljud utifrån köket (Tiger äter).

Vi hörs senare! Många inlägg det blir idag... Det kommer bli måånga fler!


Tiger och Sputnik (som inte finns mer) som ligger och gosar på sin favoritklösbräda. Här var de bara ca åtta, nio veckor gamla om jag inte minns fel :) Gud vad vi blev glada när vi fick hem dem för första gången ^^ Nu ska Debbie få en liten gullig kattunge!! OJ hon kanske redan har fått den!? Måste fråga!!


Kommentarer
Postat av: Anna

gud var dem var söta när de var små (nu är tiger också jätte söt men endå). De var sjukligt söta! :)

2009-01-09 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0