E m m a -

Borde städa...typ...nu...

Jag känner mig bättre nu, tog en alindrin, men jag mår nog lite skumt ändå... Hur som helst måste jag fortfarande plugga matte. Är inte lika stressad nu i alla fall, eftersom jag märkte att jag har koll på det mesta. Det är ju bara prov på ett kapitel och det måste ändå vara det lättaste kapitlet vi gjort hittills, så det ska nog gå bra! Puh, vilken tur att jag slog upp min kalender, för annars skulle jag aldrig ha märkt att jag faktiskt har tid på mig. Jag har ju resten av dagen, imorgon, torsdag, fredag, lördag & söndag på mig att plugga matte och samhällen får dela de dagarna med matten, plus måndagen också! Samhällsprovet är på tisdag. Nu är jag på bra humör igen! Kanske rent av kan städa. Fast mamma sa att hon kan städa om jag inte känner mig så bra, vilket jag inte gör. Fast nu känner jag mig taskig... hm... JA! Hon kan hjälpa mig! Perfekt! Så säger vi!

Det blev ingen bio idag, vi tänkte ju gå och se Twilight för att Nisse & Mamma inte har sett den, men det får bli i helgen istället, för då är Pappa i Åre (avundsjuk) och han vill inte se den filmen (vilket jag inte förstår på ett sätt, och förstår på ett annat) så vi måste se den när han inte är hemma. Vilken tur att han skulle till åre då då (känner mig taskig). :D

Städarna kommer på torsdag, alltså har jag bara idag och imorgon på mig att städa *pip*, så jag kanske borde be mamma hjälpa mig. Typ... nu? Vi hörs senare (återigen, fleera gånger)!

konstig 80-tals inspirerad bild
Min nya signatur

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: roligt att du följer bloggen! men det är inte jag utan kate moss :)

2009-01-06 @ 17:06:30
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag förstår mig inte på vuxna hehe min föräldrar vill inte heller se den! (fast som sagt, på ett sätt förstår man, kanske inte deras stil haha)

2009-01-07 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0