E m m a -

Bohemer?

Nu ska jag gå och lägga mig, jag måste vänja mig vid att gå och lägga mig tidigt (inte för att elva är tidigt direkt). Tiger gjorde en gullig sak nyss. Han låg vid kanten av mattan, sedan tog han tag med klon i mattan och rullade ihop sig till en korv med den runt sig. Tihihi :D

Jag fick just reda på att våran familj (och mååånga andra familjer) är bohemer. Haha, det är ingenting speciellt i och för sig, det är bara det att man inte riktigt bryr sig om vad andra tycker och gör det man själv vill göra. Fast jag vet inte om jag förklarade det på ett bra sätt. Sedan finns det ju extrema bohemer och mer "halvbohemiska" personer (förortstönt, sa mamma, fast hela familjen är ganska flamsig just nu). Haha vi skulle nog vara halvbohemiska i så fall.

Det finns ju "bohem" kläder också. Typ säckigt, sjalar, osv. Man måste ju inte riktigt se ut så för att vara bohem, det är en helt annan sak, haha! Annars skulle vi gå runt i säckiga kläder och sjalar. Nu gillar jag i och för sig sådana kläder men det har ingenting med saken att göra, heh... heh....

Men nu borde jag som sagt gå och lägga mig, vi hörs imorgon! :)

haha
"Bohem" kläder :)
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0