E m m a -

Bilder från tisdagen - Edsviken

Hihi, var tvungen att lägga upp de här bilderna, det blir nog en lång rad =) Det är från rasten som var efter vi hade plurrat isvakar, då vi gick till Edsviken för att leta efter min mössa. Har fortfarande inte hittat den förresten...

Alla bilderna är tagna från Fannys mobil, alla utom den där Fanny åker på isen är tagna av Fanny :D

Jag syns knappt, haha. Där vågade jag mig i alla fall nära änderna. :P

Jag igen...

... och igen

Ser ni det gula där, det är en livlina som låg och flöt i vattnet!

Jag en gång till haha...

Slottet!!

Haha mina "uggs" och mina jeans, hahahhaa.

FANNY ÅKER IIIIIIIIIS

Där ser man livlinan bättre. Den gula.

Haha jag hade fått tag i golfbollen som låg och flöt...

JAG ÅKER IIIIIIIIIIIS!!

Skriver mer senare!! :D Oj, Fanny är ju mästerfotograf, haha!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha tacktack!!! (även fast det inte är sant :P )



men jag ser helt miffad ut när jag åker iiiiiiiiis haha

2009-01-22 @ 17:39:17
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder :)

2009-01-24 @ 11:49:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0