E m m a -

Asos

Jag älskar asos, de har så fina saker! Särskilt dessa! Fast jag planerar inte att beställa någonting i alla fall :)
Klickbara bilder


Hehe, ganska många klänningar! Min favorit är den helrandiga :)

Den blommiga kjolen är min absoluta favorit! Jag MÅSTE köpa en sådan (ungefär, de finns överallt) till sommaren!

Det är lite saker jag måste köpa innan sommaren faktiskt... Först och främst en bikini, haha det kan vara bra att ha. Sedan en jeanskjol / jeansshorts & en blommig kjol, 2 klänningar (hehe, ja 2, jag har typ inga klänningar...). Tänker jag på sånt här liite tidigt kanske? Liksom, det är janurari? Hehe,  men jag tycker om att planera! Som pappa säger (efter att ha typ gått på en föreläsning), är jag en listmänniska. Tycker om att planera och skriva listor i förväg. Oh yes, det stämmer, haha! Men nu måste jag städa. Vi hörs! (igen)

Min nya signatur

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅ...jag älskade den där blårandiga klänningen och den svara kjolen...MÅSTE HA!! (fats det blir svårt eftersom jag ät helt PANK!)

2009-01-07 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0