E m m a -

Äntligen är det över!

Nu har jag kommit hem (kom hem fyra, men ändå), lagt in bilderna från kameran på datorn och gjort mig klar inför en inte så jobbig kväll! Skönt det! Spanska läxa har jag, jag ska skriva ett svar till en tjej i spanskaboken som skrev om sig själv.

Men stöörande! Idag när jag skulle gå hem skar jag mig på ett papper högst upp på fingertoppen, så jag var tvungen att sätta på plåster på ett jättekonstigt sätt (hade plåster i väskan, hihi), så nu är det jättesvårt att skriva för fingret med plåstret bara glider av tangenterna hela tiden! Dumma glidiga plåster! Aaaargh!

Jag är så himla glad att samhällskunskapsprovet är över! Jag, Fanny och Emma satt och pluggade som galningar innan mentorstiden & efter. Sedan hade vi kemi (var rädd att jag skulle glömma allt jag övat på om samhällskunskapen, men det gick bra, hehe). Sedan bar det av mot samhällskunskapsrummet med pirriga magar! Men det gick jättebra! Alltså, jag kan ju inte veta om jag svarade rätt, men jag tror jag gjorde det, haha! Men vi får ju se när vi får resultaten helt enkelt.

På tisdag nästa vecka ska vi gå på informationsgrej i aulan om att välja inriktning. Jag har funderat på tre saker... Inriktning natur, men då blir det väldigt mycket biologi, kemi, osv. Sedan har jag funderat på matte & data, men då måste jag läsa matte E så jag vet inte om jag vill, hehe. Men jag vet ju inte ens hur svårt matte E är, annars skulle jag gärna gå matte&data... Sedan har jag funderat på kriminalteknik, vilket låter roligt tycker jag, men jag börjar nästan tycka att matte & data låter roligare... Så det lutar åt det hållet. Men det där med matte E... det får jag tänka på senare antar jag...

Men nu ska jag läsa lite bloggar! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0