E m m a -

Äckelmätt

Förlåt, men jag bara måste lägga upp den här låten igen. Den är bäst! Hahaha nu blir säkert Fanny irriterad ;)

Jag är förresten sådär hemskt mätt så att det känns som att jag ska spy så fort jag ser en bild på mat, eller över huvud taget tänker på mat. Äckelmätt, som vi kallar det. Blä! Mår nästan lite illa. Vi åt Pannacotta till efterrätt, det var förmodligen därför... MEN NEEJ! Jag tänkte ju ta kort på pannacottan! TUUSAN OCKSÅÅÅ! Menmen, det får bli en annan gång, hihi. Nu ska jag titta på manga :D Hähähähä.... Vi hörs imorgon tror jag för jag kommer nog inte skriva mer idag... Men kanske! Godnatt sålänge =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

nejdå jag blir inte irriterad :P jag kan bara inte förstå vad som är så bra med den! :D



btw, pannacotta är såå gott!

2009-01-31 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0