E m m a -

Wannabe chai latte

Hej igen ;-)
Jag är på bättre humör nu, tack vare att jag tänkte på min dröm som jag hade i natt :D Då blir jag glad, hihi. Tänker inte avslöja vem den handlade om, men den handlade om en person i alla fall. Haha. Nu sitter jag i alla fall med kemiboken i högsta hugg och en tom mugg som nyss innehöll hemmagjord Chai Latte (obs, obs, det blev inte bra).

Nu vet jag åtminstone att jag inte borde försöka igen, hehe. Jahopp, nu hoppade Abella upp på min kemibok och satte sig tilll rätta. Nu började ho slicka sig om tassarna. Men jaja, nu ska jag plugga, vi hörs senare :)
Hejd så länge. Aj nu bits hon!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men vem drömmde du om? VILL VETA!!! Edward?!!

2009-03-01 @ 11:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0