E m m a -

I skolan

Hejhej, nu står vi vid datorerna i korridoren och egentligen borde jag reflektera över Camille Pissarros konst men jag orkar inte. Fast jag ska väl göra det om fem minuter eller så, hehe. Jag hittade ett par skor på gojane som jag vill ha, men jag har inte råd, haha. Det gick inte att spara bilden så jag fick trycka på print screen. Här är den i alla fall:

Fin va? :D Perfekt för sommaren, hihi!

Jag är jättehungrig och vi får inte äta förrän klockan tio över elva... Vi hade dubbelpass i idrott nu på morgonen och läraren plågade oss som vanligt! Jag fick inte ens tid att sätta upp hårspännet som hoppade av! Hoppar omkring hela tiden, det är helt sjukt! Om tofsen åker av så att håret blir skitjobbigt får man ingen paus, inte ens några sekunder, det är direkt på nästa jäkla övning! Jag blir så arg! Fast det är rätt skönt ibland att det är högt tempo... med betoning på ibland...

Nu har vi fått en uppgift som är rolig! Två och två ska man sätta ihop ett program med övningar till en låt, sedan ska man visa upp den för klassen så ska de också göra övningarna. =) Man får välja om det ska vara styrketräningsprogram eller konditionsprogram!

Men nu ska jag reflektera över Camille Pissarros konst, vi hörs senrare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0