E m m a -

Bilder från Oscarsgalan!

Hejhej!
Nu är det natt minsann ;) Jag sitter uppe här framför tv:n och tittar på kändisar. Abella doppade tassen i mitt vatten nyss förresten... charmtrollet. Hon ramlade ner i toaletten förut OCH NU VÄLTE HON UT MITT VATTENGLAS PÅ MATTAN, lilla busungen!! Gaah! Här är bilder från galan som jag tog från tv:n hehe:

Miley Cyrus med sin fina klänning

Underbara Robert Pattinson <3

Orvar som kommer i pauserna och stör mig brutalt mycket för jag vill se hollywood, excuse MOI!

Sarah Jessica Parker, såklart

Zac Efron och Vanessa Hudgens

Nathalie Portman <3 Bästa skådisen <3 Dålig bild dock

Bäst! <3

Jessica Biel :-)

Angelina Jolie och Brad Pitt

Kate Winslet! <3

Beyonce :-)

Abella var hos mig men hon ville inte sitta still och sedan bet hon mig i benet...

Då var röda mattan slut och no sign of Kristen Stewart. Synd :( Här är en härlig bild på Robert Pattinson (klickbar):

Hans speciella min, hihi. Vi hörs imorgon ladies and gentlemen!
Godnatt! Ska sitta uppe lite längre och se om jag kan få syn på nån annan kändis :):)

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha ORVAR!!!



Synd att vi inte fick se Kristen, men det får vi ju imorgon ;)



btw, jag kommer få se Twilight igen på fredag antagligen för min kusin från Dalarna kommer ;) <3

2009-02-23 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0