E m m a -

Twilight-night på Skärholmen

Hejhej!
Nu är jag jätteglad! Idag fick jag reda på att jag och Fanny ska gå tillsammans med ett Twilight-fan från bilddagboken, till Twilight-nighten på Skärholmen! :D Det ska bli sååå kul! Det är på måndag, alltså första sportlovsdagen för mig, hihi.

Nu är matte A-kursen över för min del. Kursprovet gjordes idag. Det var lätt. Lättare än proven vi brukar ha. Största frågan klarade jag också, jippie! Hoppas det gick bra, ett VG måste det ju vara i alla fall... :-) Om jag får VG på detta får jag alltså VG i slutbetyg för kursen.

Nu ska jag skriva lite stödord till den muntliga redovisnigen i bild som vi ska ha imorgon och så måste jag skriva ganska mycket på min fördjupningsuppsats i samhällskunskap. Tänk, snart slipper jag den där eländiga samhällskunskapen! Det ska bli så skönt, jag vet att jag tjatar mycket om det, hehe. Vill mycket hellre ha historia A, men det kommer jag inte ha förrän i trean :( Får väl hålla ut antar jag, haha. Hoppas bara att Webbdesignen hamnar i tvåan, jag vill göra min blogg snygg, hähä.

Jag skriver mer ikväll, hejdå så länge!

Edward spelar Bella's Lullaby i Twilight :-)

PS. Alla bok-nördar ska väl på stora bokrean på tisdag? Jag ska gå till akademibokhandeln i stinsen ;-) Hehe, man älskar väl böcker!

Kommentarer
Postat av: Luzz

Bokrea? (känner sig efterbliven) ja, just det, haha, DÅ SKALL DE KÖPAS BÖCKER.. Finns de några bra förutom "Twilight saga", hrhmm?? xD

och grattis till att du är klar med matte A! xD ^^

2009-02-18 @ 17:23:45
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Fanny

JAG LÄNGTAR SÅÅ!!!!

2009-02-18 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0