E m m a -

Torsdag morgon

Godmorgon!
Jag var tvungen att vakna klockan sju fast jag har sovmorgon... För att städarna kommer någon gång innan klockan åtta och då måste jag vara färdig att "gömma mig" i källaren så att de kan fixa och dona där uppe. Men nu sitter jag i arbetsrummet där de ändå inte får städa, och fixar med min bilduppsats som inte var klar märkte jag nu, haha! Men nu är den utskriven i alla fall så den kan lämnas in senare på dagen.

Vi har presskonferens senare idag också, i samhällskunskapen. Jag har berättat om detta men vi ska i alla fall vara regeringen och svara på frågor från vänster- och högerjournalister. Vet inte riktigt hur jag ska svara, haha, men vi har gått igenom några åsikter, mål och åtgärder och sådant. Vi bestämde oss för att vara en socialdemokratisk regering.

Vi har valt lite kurser som jag ska gå i andra och tredje ring. Bland annat Filosofi A, Matte E, Foto A, Webdesign (kommer kunna göra bloggen snygg, hehe), Spanska 4 och lite annat. Ville ju välja kinesiska men det fick inte plats om  jag ville fortsätta läsa spanska, så det får jag läsa på högskolan eller nåt! =)

Vi hörs när jag kommer hem igen =) Extramatte idag, slutar halv 6, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0