E m m a -

Torsdag eller måndag?

Hejhej!
Just nu känns det som måndag morgon, om man bortser från att jag har sovmorgon vilket vi bara har på torsdagar. Igår kändes det som att det var söndag och det känns inte alls som att vi var i skolan i förrgår... Alltså är det "måndag" idag och "tisdag" imorgon.

Hur som helst, idag är jag stressad. Nästa vecka händer sjukt mycket saker. På onsdagen har vi nationella prov/ kursprov i matte A kursen, men det jag är stressad över nu är att jag bara har två dagar på mig (idag och imorgon) att måla klart tavlan i bilden. Känns lite stressigt och sedan ska vi hålla muntlig redovisning, sådant hatar jag, haha. Vi har inte fått öva oss på det i Kunskapsskolan som jag gick i på högstadiet. Typ första gången jag höll en muntlig redovisning var i slutet av nian då jag höll tal i svenskan. Fick i och för sig mvg på det så jag får intala mig att detta också ska gå bra!

Men nu är det bäst att jag gör mig i ordning, vi hörs när jag kommer hem eller i skolan!
Hejdå så länge :-)

I helgen ska vi försöka hyra denna film, Hayao Miyasakis filmer är underbart gulliga! Hehehe xD Vi är typ galna i dem här... :-)

Kommentarer
Postat av: Claudia

Åh är det Tortoro? Jag vill också se den! Hayao Miyasaki, är det han som har gjort Spirited Away? Den är iaf jätte bra ^^,hare najs!

2009-02-13 @ 14:12:43
URL: http://claudiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0