E m m a -

Thailändska banan-och kokospannkakor

Godmorgon!
Idag ska jag i alla fall börja måla på min Twilight-tavla! Jag vill komma igång med den innan det börjar rasa läxor över mig igen...

Vi såg ju Spiderwick igår och den är såklart alltid lika mysig. Älvor, troll och allt sånt där, barnsligt men I love it! Hehe! Man får vara lite barnslig ibland helt enkelt. Måste erkänna att det händer rätt ofta, hähä.

Nu hoppade Tiger upp på mitt skrivbord. Det står ett vattenglas där och han är törstig så snart upptäcker han väl det. Nej, han sitter bara där på tangentbordet... Hehe, gulliga katten.

Vi ska göra thailändska banan- och kokospannkakor som brunch vid tolvtiden, hihi! Tills dess tänkte jag läsa lite bloggar och annat kul. Skriver mer senare!
Hejdå sålänge!

Tiger gullunge!

Kommentarer
Postat av: Mills

Så söt katt! (L)

Jag längtar tills du lägger ut bilden! :D

2009-02-08 @ 12:26:37
URL: http://oasislove.blogg.se/
Postat av: Erik L

Spiderwick är faktiskt rätt bra, och så barnslig är den väl inte, eller? :)

2009-02-08 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0