E m m a -

Spiderwick

Ja, Spiderwick. Den är så himla mysig den filmen! Älskar sådana fantasy-grejer! Med alver och troll och sådant. Jag vet, haha, det kanske är en liiiiten smula barnsligt, men jag älskar det! Harry Potter och sådant tycker jag mindre om... Hehe Vampyrer tycker jag väldigt mycket om. I alla fall när de inte finns nära mig, men på film, häh... Fast familjen Cullen behöver nog inte hålla avstånd, hehe....... särskilt inte Edward! De får helt enkelt gärna komma hit!

Jag kom nyss hem från ICA med mamma, tänk att nu slipper jag gå i slasken till stinsen imorgon! På ICA hittade jag nämligen en mascara (den där gröna Divine-a-lash), puder/foundation-pads och sminkborttagning! Perfekt och precis vag jag behövde! Sedan blev det lite vit choklad och en massa godis, så efter middagen ska vi slå oss ner framför hemmabion och titta på spiderwick och äta godis! Sånt gillar vi, hehe.

Det blev ingen målning av Twilight-tavlan eftersom det blev att gå och handla mat istället. Men det får bli imorgon, eller på måndag, då har vi studiedag. Om en timme börjar melodifestivalen! Vet inte om ska jag se det dock, vill gärna se Spiderwick, hihi.

Ska inte skriva mer idag, så det får bli imorgon.
Godnatt!

PS. När vi åkte till ICA såg vi nästan ingenting! Det var så sjukt dimmigt!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: hehe okej, men det är säkert samma:) atomer som etoner, metoner, eten, propan osv.

2009-02-07 @ 19:11:38
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: hehe okej, men det är säkert samma:) atomer som etoner, metoner, eten, propan osv.

2009-02-07 @ 19:11:39
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Mills

Jag vill se din twilight tavla... NU! hehe ^^

2009-02-07 @ 23:41:52
URL: http://oasislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0