E m m a -

Skogsbränder i Australien

Hejhej!
Jag hörde just om skogsbränderna i Australien som bränt ner städer och dödat massor av människor!  Det är ju sensommar där och sommarlovet har just slutat! Tänk, vad hemskt! Måste prata med Justin om det...

Idag har jag varit slö, hehe. Jag har nästan bara suttit och tittat på serier på datorn och tittat på grejer på ellos, asos osv. Inte bra! Haha. Men imorgon är det skola och i övermorgon ska vi till kungsberget! Det ska bli så kul att åka dit med alla! Fanny och Louise ska i alla fall med, det ska bli sååå kul! Längtar verkligen!
Imorgon, Tisdag, är det Måndag för oss på Rudbeck, hahal. "På Tisdag är det Måndag!"... Då är det idrott, men vi ska inte vara i idrottssalen, vi ska vara i en sal i skolan, så jag undrar om vi behöver ombyte? Hm... vi ska jobba med det där lilla träningsprogrammet vi ska sätta ihop två och två, det ska bli så kul!

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag har energi imorgon, hihi! Eller i alla fall ska jag läsa, somnar gör jag nog inte än på ett tag...
Godnatt, vi hörs imorgon! :D

Skogsbränderna tros vara anlagda. Hur kan man göra någonting sådant!!!??

Kommentarer
Postat av: Fanny

DET ÄR SÅ HÄMSKT!!!!



(sorry för min frånvaro)

2009-02-13 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0