E m m a -

Skissen

Hejhej!
Jag har suttit och ritat som en liten galning och försökt skissa över den på panån (vet inte hur man stavar det... det är en sån där platta med målarduk på hur som helst), men jag tycker att handen med äpplet är för bred! Nu ser den i och för sig ännu bredare ut på bilden, haha och bilden är lite sned. Det gick inte så bra att ta kort av någon anledning... Jag ska försöka göra lite ändringar innan jag sätter upp den i staffliet och börjar måla... Jag kommer med uppdateringar om denna!
Hejdå så länge!

Fuuula bilder, jag är inte på fotograf-humör idag precis, haha, så jag orkade inte bry mig om riktigt hur bilderna såg ut. Bara man ser vad det är liksom, hihi! Det där smutsiga på skissen är fingeravtryck, haha!

Kommentarer
Postat av: ellinor

Har frågestund i min blogg nu om du har lust att fråga något! :) ellinorberglund.blogg.se

2009-02-08 @ 14:48:30
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/
Postat av: Fanny

DE ÄR OTROLIGT BRA EMMA!

2009-02-08 @ 15:15:25
Postat av: rusbrus

Hur fint som helst! :) Önskar att jag oxå kunde rita/måla så bra..

2009-02-08 @ 16:27:34
URL: http://turkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0