E m m a -

Simpor och grodfötter

Hejhej, nu har jag lunchrast. Det var så sjukt proppfullt i matsalen idag så jag fick klämma in mig med lärarna. Det är så tråkigt att äta själv, mina kompisar äter inte samtidigt som jag :'( Menmen, i period tre äter vi alla samtidigt! Det är i och för sig i vecka 11... fem veckor kvar typ!! Vi fick just reda på att vi har kursprov i matte om två veckor. Wow, jättekul... inte! Den veckan har jag först inlämning av stora tavlan i bilden, sedan är det twilight-night på brommaplans bibliotek (kul i och för sig), sedan mattekursprov, sedan muntlig redovisning i bild. Nästa vecka blir en kul vecka dock, hihi. På måndag har vi studiedag och på tosdagen har vi ledigt! :D Hehe.


Haha, jag kommer ihåg när vi tittade på det här programmet (simpor och grodfötter). Vi såg alltid på det, haha!

Gaah! Jag bestämde ju att jag skulle vara med Sofia på torsdag, men då kom jag på att jag har extramatte så jag slutar halv 6 på kvällen. Vi kom överens om att vi kunde ses på onsdag istället, men jag kom på att jag har en deadline på torsdag så jag kanske måste plugga. Fast jag har tid att plugga innan i och för sig. Får försöka bli klar idag och imorgon helt enkelt!

Vi hörs när jag kommer hem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0