E m m a -

Seg dag, måste plugga

Hejhej!
Nu har jag slöat igen, nu måste jag göra Kemiläxan, haha! Lite tid har jag imorgon kväll efter skidåkningen men jag borde försöka göra klart den nu istället för att räkna med den tiden.. hm...

Jag längtar så mycket till premiären av New Moon! Tänk att det är nästan ett år kvar! :( Det är irriterande att tänka på hur lång tid det är kvar tills jag får se den. Men vi får hålla ut, Twilight-fans! Hähä. Det finns förresten ett Twilight boardgame eller så ska det komma, jag är inte säker :) Men kul i alla fall, hah! Undrar vad det går ut på, heh.

Hm... jag har glömt vad vi håller på med i kemi... Just det! Alkener, alkaner, alkoholer osv. Det är åtminstone roligare än syror, baser, PH och sånt, hehe. Nu ska jag alltså göra kemi! Vi hörs senare! Förlåt för tråkiga inlägg idag, men det blir roligare och fullt med bilder imorgon kväll! Eller dagen efter det... Kommer inte kunna blogga förrän imorgon kväll när jag kommer hem från Kungsberget, förresten. Så det blir bara ett inlägg imorgon.
Vi hörs då!

Jag trodde att nya avsnittet av One Tree Hill skulle kommit idag som det gjorde förut men nu står det att det kommer den 9:e Mars?? Orkar inte vänta tills dess! Snälla, någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Mills

Jag längtar också jätte mycket till New moon! Alltså JÄTTE mycket!! :)

Vi hade prov i kemi om PH, baser, syror :(

2009-02-10 @ 19:14:51
URL: http://oasislove.blogg.se/
Postat av: Lisa

one tree hill är bäst :D

2009-02-10 @ 20:10:52
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du hade! :)

2009-02-10 @ 21:39:03
Postat av: Erik L

En sida som brukar få avsnitten på dom flesta serier snabbast är www.eztv.it

2009-02-11 @ 00:00:53
Postat av: Liene

jag håller okcås på med samma sak på kemin:) tror jag

2009-02-11 @ 05:43:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0