E m m a -

Robert och Kristen på Oscarsgalan

Hejhej!
Nu har jag suttit och gjort matte ett tag och jag känner mig faktiskt någolunda säker på det! Jag hoppas att jag inte har missat någonting bara...

Nu har skoltröjorna kommit förresten, så idag på lunchen hämtade jag och Fanny våra tröjor. Min är mörkblå.

Abella och Tiger har varit ute i huset ensamma utan uppsikt hela dagen medan vi har varit i skolan/ på jobbet. Det har gått jättebra! De kom ju inte så bra överrens i början men nu fungerar det rätt bra faktiskt. Men om Abella blir för vild eller kommer lite väl nära och är påflugen, fräser Tiger till, haha. Men de brukar nosa på varandra och så. Det är en bra början, hihi.

Vi har fått en ny mentor också, Nanna heter hon. Vi har haft det lite struligt med mentorer men nu äntligen ska vi få en ny! :D Hon verkar jättebra och ska tydligen hjälpa oss med kemin inför kursprovet den 4:e Mars! Jag längtar inte till det provet... måste plugga galet mycket kemi under sportlovet :S Sedan börjar våran nya period, period 3, som är mycket bättre, hehe, med kortare dagar. På fredagar börjar vi till exempel halv tolv någon gång och slutar halv tolv på tisdagar. Skönt! Fast jag har engelska igen och våra lektioner vad ju mer eller mindre meningslösa...

Jag och Fanny kom förresten på ett sånt där "par" namn till Kristen Stewart och Robert Pattinson (Som Naley, är Nathan och Haley i OTH). Kristen och Robert gick inte ihop, så vi tog Pattinson och Stewart och så blev det Patstew, hähä. Patstew ska förresten prata på Oscarsgalan på söndag, klockan tolv till två på natten tror jag. Ska absolut se det!

Nu kan jag inte skriva mer, men vi hörs imorgon eller senare ikväll. Förmodligen imorgon...
Godnatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0