E m m a -

Redo för Oscarsgalan!

Hejhej!!
Nu sitter jag redo för Oscarsgalan! Alla ska sova nu utom jag så jag måste vara tyst. Får bunkra upp med dricka och så ska jag nog sitta i pyjamas och titta tror jag. Hoppas jag hinner se Patstew (Robert & Kristen) annars är det ju ändå kul att sitta uppe och titta på någonting :-)

Imorgon blir det skidåkning i väsjöbacken och sedan till Brommaplan för att möta Fanny för att sedan åka till Skärholmen och möta Linnea :-) Det ska bli så kul!

Vi hörs senare, bloggar säkert från minidatorn när jag sitter och tittar. Ska frysa bilden på tv:n ibland och ta kort så att jag kan blogga med bilder, hihi. Måste ju se röda mattan också! Så får jag sovmorgon imorgon.
Hejdå så länge, vi hörs under galan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0