E m m a -

Ny design

Nå, vad tycks? Själv älskar jag den! Jämfört med den fula designen jag hade förut, haha! Den hade i och för sig med twilight att göra, men jag tycker att jag kan vara twilight-fan utan att ha det i headern. Det blir för mycket prål annars, så det fick bli så här!

Jag har fotat och fotat som en galning för att få bra foton till bloggen och nu äntligen blev jag nöjd! Jag är supernöjd faktiskt! Skulle vara kul att hjälpa andra med bloggdesign också! Anna om du läser detta kan jag göra en ny, lite finare åt dig om du vill, fast din är ju redan fin i och för sig! :) Jag kanske inte är ett proffs men så här kan det bli i alla fall :)

Nu ska jag ta och titta på lite grejer till bloggen designadinblogg, så jag återkommer imorgon!
Godnatt, även om jag inte ska sova nu! Hm... jag är törstig...


En bild jag tog nyss när jag lekte lite med kameran framför spegeln :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

OMG EMMA!!!



den blev så fiin!!

2009-02-06 @ 23:27:39
Postat av: Mills

fin bild =)

2009-02-07 @ 00:42:40
URL: http://oasislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0