E m m a -

Naturhistoriska riksmuséet

Hejhej :-)
Idag har jag, mamma, Nisse och Fanny varit på Naturhistoriska riksmuséet och sett en film på cosmonova som heter "ensamma i universum?". Hur coolt som helst, älskar cosmonova! Sedan gick vi runt till lite utställningar också. En om homosexuella djur, en om mineraler och sådant och så kroppen såklart! Den älskade jag när jag var liten, den är ju klassisk, hehe. Mamma tog kort när jag och Fanny sträckte ut armarna genom näsan på gubben där inne på utställningen.

Fannys hand till vänster och min till höger. Sedan skulle vi gå in i mörka tunneln eller vad det nu heter, och vi gick in samtidigt som några små barn som tyckte vi var jättekonstiga för att vi var så rädda. Nej, det var bara Fanny som var rädd men hon måste ha skrikit så det lät som två personer, haha! Jag gick först och var nära på att krocka med  väggen, hehe. När vi kom ut sa barnen "herreguuud, vad rädda ni var" och skrattade "herreguud". De kanske var fem år eller så, hahaha! Inne på utställningen om mineraler hade de en gigantisk saltkvarn och Nisse åt en massa salt (inte bra tror jag). Jag åt lite. Här är jag i en liten rolig grotta hihi:

Detta gjorde vi på datorn där musen var jääääätteseeeeeeg (sån där klot-mus):

Imorgon ska vi alltså se på Twilight för sista gången! I alla fall jag för Fanny (lyckost) ska se den igen på fredag. Men nu ska jag plugga kemi, skriver mer imorgon eller senare :)
Hejdå/Godnatt!

Ps. bilderna är tagna av Fanny (utom den som är tagen av mamma)

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha det var så kul! ÄLSKAR NÄSBILDEN!



btw, kunde du kopiera bilderna från min bdb? jag trodde inte det gick men det gör inget, det var snarare bra xD

2009-02-25 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0