E m m a -

Måndag

Hejhej!
Inga nya bilder förrän ikväll, hehe. Kom nyss hem efter idrotten (innebandy, helt okej faktiskt) och pappa är hemma från USA nu. Han gillar Abella men undrar varför hon heter så, hehe. Måste fråga Debbie hur hon kom på namnet, är ju nyfiken! None of my business, men i alla fall! ;-)

Imorse när jag vaknade upptäckte jag att jag hade lilla kattungen som huvudkudde... Mitt huvud hade väl letat sig till den varmaste mjuka lilla saken i sängen, hahaha.

Nu ska snart börja plugga, måste bara slappna av lite först, har varit så stressigt. Vi hörs igen senare!
Hejdå så länge! :-)

Har fotat Tiger lite så det blir bilder på honom ikväll. Känns som om jag favoriserar Abella, även om jag kanske inte gör det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0