E m m a -

Kristen Stewart i FRIDA


Sitter och läser fridatidningen som pluppade ner i brevlådan idag. Bilden är från mobilen så den är nog inte så bra, hehe. Några citat är:

"Jag hatade Twilight från början"
"Jag skrattade när Robert friade"
som ni ser på bilden.
"Jag gillar inte mitt jobb"
"Tycker inte om att underhålla folk"
Där är lite saker, hehe. Men det där om att hon hatade Twilight från början då, det var så att hon älskade Twilight när hon fick läsa manuset. Innan det tyckte hon att det verkade löjligt och att Bella verkade vara en mes. Nu tycker hon att Bella är "en cool tjej med stark självkänsla".

Nu ska jag äta, vi hörs senare! =)

------------------------------------------------------------------------
Uppdatering:
Nu bytte jag till lilldatorn, eftersom mitt tangentbord slutade fungera. Jag har alltså knappt hunnit göra någonting på uppsatsen... :'/

Jag & Mamma ser på en serie på svt1 om någon hemsk storm i Sverige och folk som ger sig ut i skogen för att leta efter sina anhöriga, osv. Ganska jobbigt att se :S

Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0