E m m a -

Katy Perry - Hot'n'cold

Hejhej!
Midnattsinlägg blev det här, haha. Hade totalt glömt bort bloggen. Jag har suttit och chattat med en massa andra twilight-nördar och tittat på serier och allt möjligt. Väldigt rolig den där chatten! Det gicki väldigt fort dock, alla skrev samtidigt, haha. Men jag hann med i alla fall. Fick reda på att jag inte är den enda som gråter vid helt konstiga tillfällen i Twilight-filmen som inte ens är sorgliga ;-)

Hur som helst, planer för imorgon är att åka till kista och köpa en väska från H&M som man kan ha i skolan om man inte orkar konka runt på sin ryggsäck. Den var billig faktiskt, den som jag hittade. Kan lägga upp en bild på den när den är inköpt. Här är en musikvideo!
Skriver imorgon!
Godnatt! Ska gå och lägga mig nu :-)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det var verkligen kuul! men min dator totalcrashade efter att jag hade ätit, såå typiskt!

2009-02-21 @ 00:42:54
Postat av: rusbrus

Jag missade Twilight-chatten helt :/ Får joina nästa gång ;) Vad är det för "konstiga" ställen du gråter vid då? :p haha.

2009-02-22 @ 14:58:28
URL: http://schonstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0