E m m a -

Heldag på stan

Hejhej!
Idag har alltså jag och Fanny varit i stan och gjort lite saker som jag skriver om NU:

Först åkte jag in till stan och mötte Fanny och så gick vi till stooora akademibokhandeln vid Sergels torg. Jag köpte dessa tre böcker: (klicka på bilderna för förstoring)

Nu har jag alltså (Twilight-böcker):
* Twilight (svenska & engelska)
* New moon (sv & eng)
*eclipse (sv)
* Breaking Dawn (eng)
hehe. Eclipse köpte jag inte för jag ville inte bli pank.
Sedan gick vi i alla fall iväg och köpte lite saker från pearlchain och panduro, och satte oss på Waynes Coffee med Chai Latte för att göra varsitt sånt här: (klicka för förstoring igen)

För er som inte förstår vad det är så är det Bellas armband som hon har i Twilight-böckerna! Hon får det i tredje boken. Hehe, vi kopierade det! Jag hade två hjärtan kvar så jag gjorde det andra till en halsbandsberlock och det tredje till ett mobilsmycke.

Sedan gick vi till bion och såg Twiligh på bio för femte gången (i alla fall för mig, för Fanny blev det fjärde). Jag grät på två ställen. Hehe. Älskar den filmen såå mycket! <3

Planer för imorgon är att åka till Cosmonova och se någon undervattensfilm. Jag älskar havet så mycket, men att simma ute i det djupa är jag inte så förtjust i. Att bara vara nära det är underbart! Att segla på det, hihi. Looove it! Men nu ska jag läsa i Twilight, vi hörs :-)
Hejdå, vet inte när jag skriver igen!

Twilight Badge
på torsdag, hihih <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅ vi hade såå kul men det går inte att inte gråta till den!!!





JAG ÄLSKAR VERKLIGEN NATURHISTORISKA OCH INTE MINST COSMONOVA! TACK FÖR ATT JAG FÅR FöLJA MED, DET SKA BLI SÅÅÅ KUL!! <3

2009-02-25 @ 10:45:36
Postat av: Sarinja

fan dräggel armbandet ;__; <3

2009-03-01 @ 01:34:52
URL: http://sarinja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0