E m m a -

Halsbanden

Hejhej! :-)
När jag vaknade imorse var allt täckt av snö. Jag blev skitförvånad, det var ingen snö igårkväll. Det ser mindre ut på bilderna än i verkligheten och våran bakgård är kanske för tråkig för blogg-bilder men i alla fall:

klickbar.

Jag har varit i stinsen idag för att leta efter den där väskan på H&M, men de hade inte ens någon väska där... Så det blev inget. Hittade i alla fall en foundation och ett puder som jag köpte, jag har ju liksom FRIDA tidningens foundation som är hur dålig som helst. Den sitter kanske på i en halvtimme eller någonting.

Här är de två halsbanden jag köpte igår i Kista i alla fall (klickbara bilder):

 Ikväll får man ju inte missa oscarsgalan där Robert Pattinson och Kristen Stewart ska prata! Jag tror att alla kommer gå och lägga sig, men jag får väl sitta uppe med hörlurar och lyssna hehe. Jag skriver mer senare!
Hejdå så länge :-)

Kommentarer
Postat av: Fanny

hehe, ska du också vara uppe under oscarsgalan? om vi hade tänkt på det hade vi ju kunnat kolla tillsammans jue :P



Superfiina halsband btw <3

2009-02-22 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0