E m m a -

Halsband från Cocoo


Gulligast, ellerhur! Halsband som föreställer kameror från cocoo! Hihi. Denh guldiga är min favorit ;)

Nu har vi håltimme innan extramatten börjar, fem över fyra. Då får vi gratis macka & festis, hähä. Jag är hungrig... Det gick förresten bra på spanska glosförhöret! Jag tror att jag får alla rätt, men man kan ju inte alltid vara helt säker. På idrotten hade vi styrketräning, det är typ våran lärares favoritgrejj. Han är ju "ironman", alltså någon triathlon-typ. Som min farbror, hähä. Vet förresten inte om jag stavade triathlon rätt, det är ett skumt ord... Men nu har jag i alla fall bestämt mig för att sätta ihop ett eget litet "gympapass" med lite styrketräningsövningar för det kan jag verkligen behöva!

Vi hörs senare, ska läsa lite bloggar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0