E m m a -

Häftkanon + One Tree Hill 14

Godkväll, hihi.
Jag är mitt i ett avsnitt av One Tree Hill (tittar på datorn), men nu säger den att jag måste vänta 54 minuter innan jag får titta klart. Blää... Menmen, det är värt det =) Hade jag haft en läxa kanske jag skulle gjort den i pausen, men jag är läxfri! Mahaha!

Presskonferensen gick bra fast jag sade inte så mycket, det var typ bara Andreas och Clara som pratade, alla andra var typ tysta, haha! De är ju väldigt allmänbildade också så de kunde svara bättre på frågorna än vad vi kunde.

Gissa vad jag och Fanny gjorde på extramatten? Jag har en liten rosa häftapparat. Den bara låg där och väntade på att bli använd, så vi häftade lite. Lite i papper, i sugröret till festispaketet, i håret & i suddet. I suddet skrev vi E hjärta B, vilket står för Edward hjärta Bella (från Twilight) och på andra sidan av suddet skrev vi Twi för Twilight fick inte plats, haha. Sedan vände vi häftapparaten och skjöt iväg häftklammrar i luften. På en mattelektion. INTE BRA! Men vi var typ skitflummiga, inte inte inte bra. På kemin satt vi och övade på autografer och fick en road blick av läraren, haha! Sedan efterråt var vi totaaaaaaaalt JÄTTEflummiga och vi skulle gå till bussen, men den skulle komma om tio minuter så vi gick till stationen lite längre bort och då följde tre killar från våran klass efter och sedan när vi gick över gatan sprang de efter och vi skrattade som galningar, men det visade sig att de sprang efter oss för att bussen kom åt vårat håll, haha!

Ja, så flummiga var vi alltså.

"Jag fick en tvångstanke att jag skulle ta på den där lyktstolpen, men sedan kom jag att tänka på hur många hundar som har kissat på den lyktstoplen, så jag dödade tvångstanken"

Så kan det låta när vi är flummiga, fast det är inte det flummigaste... Jag hade förresten besökarrekord i tisdags, jag hade 30 besökare, haha, skitmycket. Inte... Men det är mycket för mig! Nu ska jag läsa lite bloggar & detta blir sista inlägget för idag (och första, mycket bra!) så godnatt! =)

                Fannys                                      Min



Bästa One Tree Hill avsnittet jag någonsin sett <3

Kommentarer
Postat av: Erik

Streamar du avsnitten eller?

2009-02-05 @ 21:30:45
Postat av: Fanny

haha ja flummaga är barar förnamnet!

2009-02-06 @ 06:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0