E m m a -

Garden state

Hejhej!
Snart ska vi se på Garden State! Älskar den filmen, men den finns inte i affärer längre, så man kan väl bara hyra och ladda ner... Vi har hyrt den nu i alla fall, så klockan nio ska vi se den!


Här är bild på armbanden jag gjorde igår!

Den blev lite suddig, men i alla fall, hehe!
Och här är en bild jag tog nu, för att jag hade tråkigt, hähä:

Visst är det lite coolt med såna bilder? Jag gillar att ta såna i alla fall! :D
Jag gillar inte att lägga upp inlägg med många bilder och pyttelite text, men ibland måste det bli så ändå, det gör väl ingenting? :) Bilder är ju kul också ;) Kanske ska jag förresten lägga upp bilder på mina nya skor och denimklänningen från ellos någon gång? Imorgon kanske!? Ja! Men nu ropar mamma att filmen börjar där nere! Hihi, Garden State på hemmabion med Ben & Jerrys- glass! Kan det bli bättre, hähä?
Godnatt, detta blir sista inlägget för idag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har aldrig sett den filmen men hemmabio och ben & jerrys låtes toppen!!



btw, bilden blev supercool :P

2009-02-08 @ 23:25:15
Postat av: rusbrus

Sv: Jo, jag förstod att det var du ;) haha. Ja, känns lite tristare när man skriver för sig själv bara :p Hur många läsare har du per dag ungefär? :)

2009-02-09 @ 12:37:00
URL: http://schonstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0