E m m a -

Fredag - veckans bästa dag?

Hejhej!
Jag borde plugga kemi men jag kan inte sluta rita saker... Haha. Som den här apan till exempel:

Det är en apa som blåser på naglar, den står på mitt skrivbord och stör mig, egentligen är det Annas julklapp, men hon har inte fått den än, haha, lite efter jul kanske!

Jag hade inga färgpenor så jag fick använda jättetjocka ojlepastell kritor som knappt går att rita sånt här med. Menmen, det blev ju en apa i alla fall. Åh, jag har lust att bara kludda ett papper fullt med färger. Fääääärgeeeeeeeer, jag älskar färger!

Men jaja, som sagt borde jag plugga kemi. Jag brukar älska fredagar, "veckans bästa/gladaste dag" men inte idag inte! Idag ska det pluggas kemi, hela dagen! Det blir nog skit, men jag måste. På onsdag är det kursprov och om jag inte får vg på det blir det inge bra alls :/

Jag skriver mer senare. Usch, vad allt är tråkigt idag, jag vill måla hela världen gul, eller nåt... Bläää jag är inte på bra humör idag. Nejnej, ushabuscha.
Hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0