E m m a -

Föräldrafritt

Någon frågade om jag streamar One Tree Hill avsnitten och nej det gör jag inte :) Ville bara lägga upp det. Just so you know ;)

Back to business, haha. Jag är såå glad att det är helg! Jag ska börja måla på min Twilight-målning imorgon och självklart lägger jag upp såhär-långt-har-jag-kommit-nu-bilder. Idag är det i alla fall föräldrafritt här hemma, haha. FF som jag skulle sagt när jag var liten, så jag och lillebror ska äta pizza framför tv:n och köpa chips, nästan som vilken fredag som helst fast inte vid köksbordet och utan föräldrar.


Valentines day, eller Alla hjärtans dag är ju nästa lördag! Tyckte dessa söta kläder passade in i ett valentines collage :)

Jag har ju förresten valt Webbdesign som kurs i tvåan, eller om det blir trean, och jag kan knappt vänta, för min blogg kommer bli såååå fin när jag lär mig hur man gör bättre! Hihi, det kommer blir så bra! Bättre foto kommer det bli också, eftersom jag valde en fotokurs med ;) Allt kommer bli perfa! Typ... :P

Uppdaterar senare ikväll, nu ska vi nog beställa pizza.
Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Julia - Frågestund på bloggen

tack så mycket :D

2009-02-06 @ 22:24:15
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Erik L

Hehe, bara undrade lite, kollade mycket på tree hill förut, men sen bara slutade jag :P

2009-02-07 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0