E m m a -

En bok om Robert Pattinson

Hejhej!
Det finns en bok om Robert Pattinson som man kan köpa på Amazon! Den handlar om hans liv. Titta inuti boken här. Vet inte om jag ska köpa den dock, är inte riktigt galen i honom... men kanske! Jag är liksom mer galen i själva Twilight, hihi.

Jag var ju i Kista idag förresten, men väskan var slut! Den fanns i vitt men jag ville ju ha den i brunt... Får se om de har den i stinsen annars får jag gå till H&M i stan på tisdag. Hoppas den finns i stinsen, jag ska gå dit imorgon och kolla tror jag. Jag köpte i alla fall lite saker, bland annat ett halsband med två körsbär och i det ena sitter en klocka. Och så köpte jag ett annat halsband. Ett väldigt enkelt silvrigt med en sten i (kattöga), kostade 129 kronor. Körsbärsklockan kostade 99. 50 % rea, allt är superbilligt på ur & penn nu, men det silvriga halsbandet kom inte från ur och penn, det kom från Bijou Brigitte. Älskar den affären, den är nyöppnad i kista centrum. De har så sjukt mycket smycken, lite väskor och hårgrejer och allt sådant. Mest smycken. Ganska stor affär full av smycken, haha. Glada färger, silvriga, guldiga, billiga, dyra, ädelstenar (låter lite expensive men det är ju inte värsta ädelstenarna hehe).

Nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon!
Godnatt :-)


boken <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag funderade också på om man skulle köpa den men som sagt så är det ju Twilight man giller (och robert med) aja jag vet att du fattar vad jag menar :P <3

2009-02-22 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0