E m m a -

Ellos

Hej igen, :) Kunde inte hålla mig borta från bloggen ändå...

Tittar på lite saker från ellos. Tänker inte köpa någonting dock, jag är luspank. 15 öre har jag på banken, haha. Det enda jag kan investera i just nu är pärlor eftersom jag har presentkort på pearlchain. Jag kan alltså göra mina egna smycken, men inte köpa någonting. Det kan ju vara en bra omväxling i alla fall. Och jag har ju allt jag behöver för tillfället. Men vem hatar inte att vara pank, hur lite man än behöver pengarna? Nu måste jag plugga. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha, jag är också luspank, jag skulle köpa en ram på IKEA men uppteckte att jag bara hade 169 på kontot xD

2009-03-01 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0