E m m a -

Egen fantasi tack?

Heat - 1000 Miles

Tokio Hotel - 1000 meere (1000 oceans)

En av tokio hotels bästa låtar enligt mig... Varför kan inte HEAT från melodifestivalen hitta en egen låt? Visst är det ganska olikt ibland, men refrengen har nästan samma melodi och namnet är ju nästan likadant! Herregud.. Men HEAT var ju bra i alla fall... Tokio Hotels låt är ju bra, so it makes sense ;)
Godnatt allihopa!

PS. Abella busar runt med min mattebok och biter mig i benet... Och i fingrarna... Och i min penna. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

i refrängen är det aslikt, det tänkte jag också på när jag hörde heats låt :o

2009-03-07 @ 18:51:36
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0